Chins och dietupplägg åt bror!

De metabola adaptionerna var eg. inget nytt.
Hur vi anpassar utnyttjandet av energisubstrat efter tillgång och fysisk status.

Att kolhydratmetabolismenär den vi enda eg. vi reglerar efter behov.

Nåja.

Pluggat lite i eftermiddag.

Mailat brorsan med ytterligare lite tips för att fixa formen.
Så kul att testa sina kunskaper på någon som har ett specifikt mål.

Ikväll ska vi träna chins, ex.mannen och jag.
Sedan ska jag ta paus i från honom ett tag.
Jag orkar inte ha förlåtit och kommit över - jag vill inte ha gjort det just nu.
Jag vill avsky honom som han förtjänar.
Jag är glad och tycker om att umgås med honom, för allt känns okej.
Men det är inte okej, det kommer aldrig bli okej.

Men nu ...snart. Mat.

Puss

Kommentarer
Postat av: Annica

Härlig blogg!

2009-01-14 @ 12:25:11
URL: http://tosenfranbygdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0