Fysiologi, fester och dips

Det var ett tag sen nu
Jag vet inte riktigt var jag står
I livet, i min tro till mig själv och till andra

Vi firade älsklings vännens 21 års dag i helgen
Superduper trevligt
Massor med undebara människor
Dietister på termin tre och termin fem

Lamköttet som aldrig dök upp på C
Musiken var inte bra
Men dessförinnan var stämningen lovely
Exmannen - numera brorsan
Jag var faktiskt glad att se honom denna gång
Men han säger fortfarande konstiga saker
Jag förstår inte vad han menar
Men jag frågar inte
Vill inte tänka på det där något mer...
Vilket bara gör att jag tidvis funderar på vad han eg. försöker säga
Om han menar det
På vilket sätt han menar
Och varför han skulle säga sådana saker om han inte menade dem?

Dumt eller hur?
Totalpuckat!

Han är inte ärlig, känner inte sig själv, klarar inte att vara ensam -jag känner honom
Därför väljer jag att förkasta vad han säger till den dagen han på allavar i dagsljus säger mig något som liknar en sanning...
Sådeså! =)

Vad mer har hänt?

Klarade Cellduggan =) Underbart!

Nu väntar nervsystemet, sinnesfysiologi, och endokrina systemet...
Jag hittar inget flyt i pluggandet, det är så mycket, engelska, termer, kort om tid, svårt!

Persade i dips förra veckan; 24 -inte helt strikta allihopa kanske, men ÄNDÅ!
Surfade runt på olika forum i mina pauser under dagens pluggande och läste ett rykte som säger att Helena Forsén börjar göra upp emot 70 st
Kan någon bekräfta?
Hon är grym iaf!
Man har lite att jobba på helt enkelt =)

Ett annat glädjebesked på resultattavlan är att jag äntligen gjort min första riktiga alldeles egna chin =)

Sedan jag började gymma för ca 1,5 år sedan har utvecklinget gått framåt steg för steg och nästan aldrig stått stilla
Då kan det förefalla konstigt att lilla jag inte lyckats lära mig att göra chins, och inte fler än en
Jag vet inte vad det beror på, min svaga punkt
Skam den som ger sig!
Nu är det bara att jobba vidare...hårt och fokuserat!
Äta, träna, trärna, vila.
Lyssna på kroppen.

Ni vet vad som gäller!
Det är bara glädje och motivation -kombinerat med ett bra kostupplägg och mycket sömn som gör det!

Det är viktigt med kärlek.
Fine jag har ingen man att ödsla den på, men jag slösar med dem till de underbara vänner jag ändå har.
Ni är helt underbara tjejer!

Nu dags att läsa lite endokrinologi =) Jeeej!

Vad har ni haft för er sedan sist!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0