Metabola adaptioner

Ännu en helg har passerat i lugnets tecken
Så otroligt skönt att känna sig fräsch och utvilad
Även om jag var lite trött när väckaren ringde

Det blev en promenad och lite plugg igår
Med betoning på lite
Sedan planerade vi lite inför exmannens kolhydratladdning
Film, té och mackor
Ska dra ner på kolisarna nu, men en skiva av mitt  hembakta surdegsbröd fick slinka ner när hungern gjorde sig påminnd. Jättegott, Verkligen!
Jag tänker på intet vis bli fanatisk.
Det handlar ju absolut inte om någon övervikt.
Det handlar om att pressa fram lite definition =)

Solen skiner även denna dag.
Jag har förmiddagsföreläsning med Kurt.
En superduktig och väldigt intressant föreläsare.
Idag är det metabola adaptioner som ska avhandlas.
Återkommer om innehållet.

Ikväll blir det åter till gymet efter två dagars obligatorisk frånvaro.

Nu blir det grötfrulle!
Lev och må!

Vad händer hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0