Små saker

Nöjd över små saker:
La mig tidigt igår 22,00
Pluggat på UB i eftermiddag med Emelie
Pumpat rumpa på IKSU
Försökt peppa min kära vän som inte mår så bra -jag finns alltid till för dig babe!

Man kan såklart alltid göra mer
Men att ta tag i fysiologin - ett steg
Och ett steg är alltid ett steg
Många många sidor kvar att läsa
Mycket mycket mycket mer att lära
Jag har tagit tag i det - när man kommer till en uppförsbacke kan man inte bromsa sig ur den!

För mig handlar så mycket om att bli bättre
Som person
Jag behöver inte vara den som pluggar mest och bäst
Jag älskar min utbildning och lär mig så mycket jag kan
Mer av det jag tycker är riktigt intressant
Jag vill bli starkare -fysiskt och psykiskt, ödmjukare, omtänksammare, hårdare,  & klokare, !
Jag måste ha ett liv också, jag vill ha min träning, mitt jobb och mina vänner & min familj

Livskvalité!

För mig!
Ni väljer hur ni vill leva -sätta livet på paus i tre år.
Det funkar inte...för mig.

Nu ska jag ta ännu en tidig kväll
Vila och växa
I morgon blir det plugg och kardio
Dags för löpning igen =)


Nya upplägget känns grymt kul - tycker mig redan se resultat
Omväxling är aldrig fel - lura kroppen och knoppen

Motiverande!

Vad har ni tränat?

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0