Frihet

Äntligen!
Vi har skrivit TENTAN!
Befrielse...
Rastlösheten har dominerat hela veckan
Har inte ro nog att streckplugga
Har inte fokus nog att börja i tid

Kost- och fysiskprestation- delen - verkligen mitt område
Så roligt, gick bra, jättebra!
Vätska, kolhydrater protein och fett, glykogen, kosttillskott, vitaminer och mineraler -
Myter och fakta, behov och rekomendationer
Hur det funkar vid olika typer av aktivitet och varför

Mycket intressant!
Mycket nyttig kunskap att omsätta i teorin =)

Snart ska vi gymma
Axlar och mage på schemat idag =)
Fick mina starbars, omega 3 kapslar och koffe.tabs idag, very nice!
Trött efter dagens ansträngning, men laddad
Ledig helg
Eller jobb väntar i morgon , men inga borden som lurar i bakhuvudet
Sedan höjer vi glasen och firar oss själva!
Damerna och jag, kommer blir riktigt roligt - jag kan känna det redan nu.

Inga sorger och inga stora händelser att rapportera.
Tentaplugg utesluter många möjligheter till action =)


Glädje igen.

Vad händer i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0