Fullkorn

Vänner!!
Solen fullkomligt strålar över ett kallt och snöklätt Umeå
Frös lite om rumpan på dagens morgonpromenad, men oj vad glad man blir

Jag börjar komma igen
Jag känner lusten
Ensam-helgen gjorde mig gott
Jag är konstig på det viset - jag vet
Ibland behöver jag bara mig själv
Mina tankar och min ensamhet

Batterierna är fyllda
Överfyllda! =)
Pumpade rumpa igår i rent glädjerus - eg. inte ben på schemat förän idag men jag kunde inte hålla mig. ;-)

Ingen skola förän på torsdag
Uppgifter att göra hemavid
De två första nästa avklarade
24h kosthistorisk intervju och granskning av en enkätundersökning
Kvar att göra:
Läsa klart och analysera "Den självläkande människan"
Skriva frågor och svar till "fråga Lund" seminariet
Är det någon som känner att de funderar på något kring ämnet fullkorn och fullkornsprodukter tar jag tacksamt emot frågor =)

Tänkte på en gammal kompis idag
Tanken får mig alltid att le
Ramlade över de där gamla sms:n från tidigare i år
Precis innan han begav sig ut i världen
Konstigt
Efter alla år
Men så roligt det var
Hade träningsvärk i magen av allt skratt
Synd att tiden var som den var - eller också tur
Att det blev som det vart, och det bara är galenskap och glädje i huvudet =)

Ska kila upp till IKSU och gymma lite
Ikväll ska jag och mina vackra damer gå på BIO och kolla in Johnny D
Något jag ser mycket fram emot
Har ni sett den?

Världens bästa vecka har börjat lika bra som den skulle!

Så hör av er med frågorna är ni söta, vad som helst!
Dietisten svarar gärna.
Ha en underbar dag alla fina.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

Sweeny todd ni ska kika på?

2008-03-04 @ 13:15:39
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: Martin (videobloggarn)

jo ja har sett sweeny todd... väldigt annolunda film må ja säga ;)

2008-03-04 @ 14:26:52
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0