Happy thoughts

Ska jag samla mina krafter och göra något stort!
Äntligen
Det är glädje

Men först seminarie
Sedan åker vi
Jag och BB
Hem

Eller hem?
Jag kände mig aldrig hemma
Hur man nu kan vara hemlös i en stad i så många år?

Pappas flicka, som jag saknar honom
Världens raraste mamma
Och så mitt hopp och min glädje Storebror, hans vackra fru och fina fina dotter


Jag har målat mina naglar röda
Kan inte bestämma mig om det är gulligt eller trash-igt?

Spelar ingen roll
Inget spelar någon roll

Inget solsken över Umeå idag
Mitt sinne är ljust
Det handlar om längtan
Om kärlek till de sina



My happy thoughts
Vågar du välja glädje, vilka är dina happy thoughts?

Tills vi hörs, SKÖT OM ER!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0