Kärlek Skor och Brolle

När jag var yngre var jag kär i Brolle Jr
Av någon anldning, det var nog en kvinna, så hängde han runt på Skellefteås uteställen en period
Jag tyckte han var så vacker
Något med musiker
Och så den där dialekten
Sen gick det över
Tills skivan med Cornelistolkningar kom
Så oroligt vackert
Sen tonades kärlekens musik åter ut
Förra veckan var han med i något program på TV
Och då dök en liten gnista upp igen
Ny look - samma gamla Brolle
Han är eg. inte så fin men det är något med honom
Förklara vad? Talang är attraktivt. Kärleken till Norrland likaså. Det där lugnet. Ödmjukheten.
Nya Singeln, inte det bästa han åstadkommit.
Så det måste vara något annat....
Jah - ikväll, hemma igen, där jag ska vara hela helgen...
Körslaget...och I LOVE HIM - all over again.

 

Två par nya skor.
Vagabond.
Klassiska pumps.
Snörskolett.
NÖJD.

Nu måste det börja hända lite saker i livet.
Det är dags att styra upp.
Dejter eftersökes; alla av manligt kön, över 181 cm vänligen anmäl ert intresse! ;-)
Vara hung up på Brolle håller lixom inte i längden.


Gör ni något roligt i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0