Shot through the heart

Vi hade en grym helg
Världens bästa tjejer och jag =)
Först idag som jag känner mig återställd...
Men det var det värt.



Marina, Emelie, Jill och så jag.
Vi startade med att samla oss hos Emelie
En lång galet rolig förfest
Gick ut på Corona och dansade loss någon timme innan efterfesten tog vid
Hemma hos mig
Det dracks Jäger och stuvades makaroner
Emelie är berömd för sin stuvisar - underbart gott efter en helkväll ;-)

Lite mycket i glasen och för första gången på år
Återgick jag för en stund till den dramaqueen jag brukade vara
Ex.mannen
Det var illa
Önskar att han förstod att han inte kan vara med mig överallt hela tiden
Vi är vänner för att jag valt det
Valt att släppa det som hände - vilket kräver otroligt mycket när ingenting känns klart eller avslutat, förklarat
Bara acceptera att det är som det är, utan att veta varför.
Även om jag gjort det kommer det ju aldrig att vara okej.
Bägaren rann över
Jag var inte snäll, sådant man ångrar - jag vill aldrig göra någon ledsen
Det handlar förm. om att om han någonsin blir sviken och så sårad...
Jag tror att han då skulle uppskatta det jobb jag gjort - el. åtminstone förstå det.
Men ....jah!
Jag har bett om förlåtelse och förklarat -fast han förm. inte lyssnat, han hör men han lyssnar inte.
Men det är bra nu.

Så vi somnade och vaknade
Mysigt bakishäng till A Beautiful Mind
Slitna men glada =)



På introt för nya kursen igår var jag fortfarande sliten...
Fysiologi för dietetik....
Puh, kommer få kämpa med den =)

Idag ska jag gymma mina ben och jobba lite på Afroasset ;-)
Sen kommer Lina upp från Göteborg och hälsar på.
Men först skola!


Och tacksam för de fina vänner jag funnit här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0