Skruttiga ex.män och tentaplugg

I mitt huvud tänker jag att allt är lur
Att han är ensam

Men om han skulle försvinna vet jag att det skulle kännas -ändå

Jag hämtade dem på flyget
Och han vill hålla mig hårt

Jag vill inte vara hans längre
Jag absolut inte vara någon, i väntan på någon annan
Hur skönt det än kan vara med en bekant famn att krypa in i ibland
Det är inte vackert
Kan aldrig bli vackert
Och det gör mig lite ont, när jag tänker på det
Vänner nu, och behöver han fysisk närhet ser jag hellre att han utnyttjar någon annan
Faktiskt

Det skulle kännas- men inte skära i mig som förut

Vad trött jag blir när allt bara snurrar och jag aldrig blir riktigt fri
Det är ju det där med vänner
För vore det inte för det - hade allt varit lättare, och svårare

Jag hade kunnat välja att låta ilskan och sorgen styra
Det handlar återigen om vilken människa man vill vara, jag vill vara
Accepterat att det blev som det blev
Men jag glömmer naturligtvis inte hur det skedde

Försöker hålla mig på avstånd -
Han har aldrig varit den med raka rör
Han kommer aldrig att bli den
Han gjorde mig riktigt illa men är inte en ond person - han gjorde mig bara ont.

Och jag fortsätter välja glädje
Även om tanken återkommer med jämna mellanrum
Det får den göra, det är okej

Fick ett meddelande från han som är långt borta på facebook igår
Att jag ibland kommer att tänka på honom, och att han kom att tänka på mig
Det var glädje och dagens skratt
Men det är fortfarande jättekonstigt =)

Nu väntar tentaplugg -
Kost och fysiskprestation, och hälsokommunikation!

Ikväll ska det gymmas ben och rumpa!
Gått över till whey-80 - de har smyghöjt priserna så fasligt =)



Linda Fodors grymma baksida - målbild!

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0