sol och vänner

Igår kom Lina
Underbart är kort
Temys och skvaller...
Benpasset tidigare hade verkligen sugit musten ur mig

utfall i smith 4 set
liggande benpress 4 set
benspark (framsida i maskin) 4 set
raka marklyft 4 set
25 min intervaller på herr stairmaster

Vi sa godnatt
Tog sovmorgon
Åt en härlig frulle, surrade vidare lite innan det var dags för mig att gå på föreläsning och Lina att ta bussen  vidare
Underbara Lina
Vi stod varann så nära, förstod varandra utan ord
Hon med ett hjärta av guld
Det märks att vi inte setts på länge, att vi eller kanske jag förändrats
Lite besvikelse, MEN -verkligen så undebart att se henne

Är grymt irriterad på att min kurslitteratur är försenad
Att meddela sista dagen av angivna ankomstdagar att den är försenad
Är inte det dåligt?
Borde de inte veta tidigare än så att den inte kommer skickas i tid?
Stress
Andas, djupt =)

Blev ledig från jobbet på Lördag
Lågsäsong
Trist att förlora inkomsten men det innebär iaf att jag kan åka med J & T mot hemstaden i morgon
Både billigare och smidigare=)
Lillebror är hemma på besök från Norge
Ska försöka besöka mormor och morfar
Ta en fika med någon av tjejerna
Mysa hemma hos mor och far i huset
Det är förövrigt sålt nu
Nu när jag fick två dagar extra i hemstaden kan allt få mera tid
Det är viktigt.

Min familj och mina vänner.

Ikväll har jag lovat följa Nina på järngympa med Barbro
Något som jag första gången totalt dömde ut som något för tanter i medelåldern
Där fick jag så jag teg - har nog aldrig varit så slutkörd
Träningsvärken i rumpa och ben gör att jag gruvar mig liiiiite =)
Men jag är peppad! Alltid skönt att få köra helt slut på sig själv. ;-)

VAD HITTAR NI PÅ I PÅSK?

påskägg, träning, familjehäng och goa vänner  har jag på min lista.

Sköt om er!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0