Stjärnfall över staden

Sweeny Todd med underbara babsen igår
Underbart en tisdagkväll
Underbart skum film =)

Vintervackert och sol
Årstidsbarn -älskar skiftningarna



Obligatoriska SVEAmössan behövs på dessa underbara morgonprommisar ;-)

Pluggat
Tvättat
Bakat -Fiberrika bantarbullar (recept kommer =))
Prottepepparkaka:
Kesella
Keso
Äggvitor
Psylliumfrön
Prottepulver
Pepparkakskrydda
200  grader ca 20 min

Perfekt till mellis =)

Seminarie i morgon
Sedan bär det av till hemstaden
BB har lovat att hämta mig i papas nya bil, fantastiskt skönt att slippa åka buss =)
Ser så mycket fram emot en liten tripp hemåt
Mamas mat
Hockey
Mys med bror och världens mysigaste brorsdotter
Kanske en kopp té

Underbart blir kort, och jag återvänder till Umeå redan fredag förmiddag.

Tillbaka till plugget - 200 sidor to go =)
Ska till gymet snart också.



Tänk om Nike ville sponsra. Vilket under det skulle göra för ekonomin...Undrar vad som krävas? ;-)

Exmannen ringde frenetiskt under BIOn igår.
(Han är fortf. bortrest)
Ville inget spec.
Olikt honom. (om någon annan gjort det skulle jag inte blivit förvånad)
Kanske han börjar förstå att det är så som vänner gör?
I hope =)

Vad har ni gjort idag?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-03-05 @ 18:09:16
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0